Thursday, July 1, 2010

KEYAHUDIAN Najib dibawah APCO!!

Ini adalah satu perkara wajib yang perlu rakyat Malaysia tahu dalam menongkah arus politik tanah air, ianya berkaitan dengan dua ikon politik terkemuka tanah air yang mampu merobah segala-galanya dalam membawa Malaysia di mata dunia.

Perkara-perkara yang wajib anda tahu mengenai Najib si Penjilat:

1.lihat saja gambar di bawah ni. Apa yang anda fikirkan? gambar ini dikeluarkan khusus di laman web whitehouse. Kenapa UTUSAN, B.Harian, TV3 dan lain-lain tidak keluarkan gambar ni??


Gambar ni dengan jelas memperlihatkan kepada kita bahawa Najib memang pro YAHUDI Najib jadi sebegini rupa adalah disebabkan siapa kalau bukan kerja APCO!!!

YA!! ini adalah kerja APCO!! sebelum ini sebaik sahaja Najib dilantik menjadi Presiden UMNO dia dikritik oleh dunia!! Amerika tentu sekali dengan keras mengkritik pelantikan Najib kerana masakan seorang pemimpin diangkat sedangkan dakwaan terhadap dirinya maih belum selesai!!

Jangan kamu lupa isu kapal selam! satu dunia kritik pelantikan Najib!!

Jadi untuk Najib kembali meraih sokongan Amerika, beliau melantk APCO untuk menasihati beliau dalam mengatur perjumpaan dengan geng-geng Yahudi di Amerika!! APCO itu sebagai pelobi untuk Najib mencapai cita-citanya sebagai PENJILAT YAHUDI!!

2. Melayu 20% UMNO diperbodohkan dan ditulikan oleh media cetak Utusan, B.Harian dan televisyen tentang keyahudian beliau. Jika anda telaah kembali tindakan Najib dalam menyekat minyak ke Iran adalah hasil daripada arahan siapa kalau bukan arahan YAHUDI AMERIKA!! ini petikan tersebut:

"Malaysian Prime Minister Najib Razak pledged to assist Washington on numerous fronts, and even shut off petroleum supplies to Iran within hours of returning home to Kuala Lumpur."

The New Ledger , Rachel Motte

Ada media Malaysia mainkan isu ni??? perkara ni sudah jelas Najib sebagai agen APCO!!

MELAYU 20 % UMNO WAJIB TAHU PERKARA NI!!

MELAYU 20 % UMNO SOKONG TINDAKAN NAJIB JADI BARUA YAHUDI ZIONIS!!

SOKONG UMNO SAMA DENGAN MENYUNDAL TANAH AIR!!!

SOKONG NAJIB SAMA DENGAN MELAYU DIKUNCI YAHUDI!!

MANSUHKAN NAJIB!! ITU PERKARA WAJIB!!

No comments:

Post a Comment