Monday, July 5, 2010

Apa Kes Sebenar Melayu Minoriti UMNO Kota Raja Takut Dengan ADUN Sri Muda??

Aku tengok UMNO yang sekarang minoriti Melayu ni dah terlampau takut dah sampai terpaksa gunakan serangan-serangan yang macam ANJING tersepit dah. KAH KAH KAH!!

Dah la tersepit lepastu menyalak tak tentu pasal!! KAH KAH KAH!!

Realiti sebenarnya, binatang-binatang UMNO Kota Raja ni dah kecut p***r pasal pendedahan yang dilakukan terhadap penyelewengan mereka ni. Diorang dah la BUTA, KECUT P***R, TULI, PEKAK dan BODOH.

Serangan balas salakan ANJING TERSEPIT ni langsung tak bagi apa-apa impact kepada rakyat Selangor terutama sekali dalam DUN Sri Muda.

Aku tau lah kome ni takut sangat sebab hari tu buat perjumpaan UMNO sekor PENJILAT pun tak datang, semua dah percaya dengan YB DUN Sri Muda dah.

Tak payah kome nak menyalak macam ANJING TERSEPIT nak bagi tahu rakyat YB ni tak betul. Kerja YB sendiri dah manampakkan bukti kepada rakyat itu sendiri.

Kamu nak menyalak, baik kamu menyalak kat Najib tu mintak projek tak dapat-dapat. KAH KAH KAH!!

Tapi yang aku tak boleh terima sekali apa yang Melauy MINORITI ni buat dah melampaui had seorang manusia. Kamu nak main SPRM, polis, bomba, JPA untuk lawan seorang YB dari Pakatan aje?? Ini tindakan melampau. Badan pelaksana undang-undang kamu pegang, ya! kamu boleh buat apa sahaja!! Kita akan Lawan Tetap Lawan!!

Dengar sini baik-baik. Aku akan dedahkan lagi siapa Malaon yang tiup whistle tu!!

Aku akan dedahkan lagi kes-kes rasuah IR. Kamaruzzaman Johari!!

Aku akan dedahkan lagi macam mana kamu gunakan wanita UMNO Kota Raja dalam memuaskan Nafsu Kamu!!

Kamu tunggu!! Kah!! kah! kah!!

Jangan Lupa JOIN MELAYU MAJORITI PAKATAN RAKYAT!!

mALAYSIA BERTAMBAH KUAT!!

SOKONG MELAYU MINORITI UMNO!!

UMNO LACUR SOKMO!!

No comments:

Post a Comment